Klantcase Nedtrack Vipre BV

Dankzij onze software maakt Vipre B.V. de transformatie naar digitale mobiliteit

Bedrijf 
Vipre B.V.

Resultaten
Hogere klanttevredenheid
Tijd en kostenbesparing

Vipre B.V. is al ruim 4 jaar klant bij Nedtrack. Het bedrijf levert vervoerdiensten voor verschillende bedrijven. Dagelijks vervoeren ze ruim 2.000 personen van de grotere bedrijven in Nederland die, vooral op locaties werken waar het openbaar vervoer niet altijd toereikend is.  Door medewerkers op een slimmere, efficiënte en goed passende wijze naar het werk te laten reizen draagt Vipre bij aan een goede locatie bereikbaarheid, vermindering van filedruk en CO2 uitstoot.

Vipre gebruikt de oplossingen van Nedtrack hoofdzakelijk voor twee verschillende redenen:

Van 5 minuten wachten, nú instappen


Naast de automatische kilometerregistratie wordt de software ook gebruikt om mee te gaan in de transformatie naar digitale mobiliteit. Zo krijgen de medewerkers die gebruik maken van de diensten van Vipre toegang tot de Nedtrack app. Met deze app op hun telefoon kunnen ze precies de locatie van hun pendelbus inzien en kijken of de bus er al aan komt.

“Vroeger moesten de medewerkers soms tot wel 10 minuten wachten, dat is verleden tijd”, aldus Lara Severin, directeur van Vipre. Op deze manier hebben de medewerkers van onze klanten meer effectievere werktijd en staan ze niet onnodig te wachten bij de halte van hun pendelbus. Ze kunnen hun pc uitzetten en zorgen dat ze een paar minuten later direct kunnen instappen. Dit is één van de ontwikkelingen die volgens Vipre bijdragen aan de transitie naar digitale mobiliteit. Dankzij de slimme combinatie van de Nedtrack hard- en software zijn dit soort ontwikkelingen vandaag de dag beschikbaar.

Dankzij de app zien onze klanten of de pendelbus er al aan komt, onnodig 10 minuten buiten te wachten is verleden tijd

Handmatige kilometerregistratie is verleden tijd met Nedtrack


Dankzij de software van Nedtrack wordt onze kilometerregistratie volledig automatisch bijgehouden. We ontvangen automatisch de rapportages van alle gereden ritten van onze voertuigen per e-mail. De rapportages kunnen we ook zelf uitdraaien via het portaal Mijn Nedtrack. Handmatig bijhouden van gereden ritten voor de 15 voertuigen is hierdoor verleden tijd. Dit bespaart onze collega’s op de afdeling administratie veel tijd. Daarnaast zijn we nu verzekerd van een kilometeradministratie die 100% voldoet aan de eisen van de Belastingdienst.

Henno

Telematica specialist

Ook interessant?

Scroll naar boven